Návod na vložení podpisu do MS Outlook

Windows verze

  1. Klikněte na "Nový e‑mail".
  2. Klikněte na "Podpis" a následně na "Podpisy..."
  3. Klikněte na "Nový". (Případně můžete přejmenovat a upravit stávající, tzn. smazat celý obsah podpisu a jít na krok 5.)
  4. Zadejte název nového podpisu a klikněte na "OK".
  5. Klikněte pravým tlačítkem do místa, kde se vkládá podpis a klikněte na ikonku "Možnosti vložení: Zachovat formátování zdroje".
  6. Nastavte si pravidla, kdy se má podpis vkládat.
  7. Uložte tlačítkem "OK".
Windows verze

MacOS verze

  1. Klikněte na "Nový e‑mail".
  2. Klikněte na "Podpis" a následně na "Spravovat podpisy".
  3. Klikněte na "+". (Případně můžete upravit stávající, tzn. vybrat název podpisu a kliknout na "Upravit".)
  4. Napište název nového podpisu.
  5. Smažte pole, kde budete vkládat podpis, potom do tohoto pole podpis "vložte" (Cmd+V), po vložení klikněte na ikonku "vložení" vpravo dole, po rozkliknutí zvolte "Zachovat formátování zdroje".
  6. Klikněte na "Uložit" a zavřete toto okno.
  7. Nastavte si pravidla, kdy se má podpis vkládat a zavřete toto okno.
MacOS verze